Szervizünk alapelve a ”Teljes átvizsgálás”-on alapuló vállalási rend, ami a gyakorlatban a következő módon valósul meg:
- Amikor a Kedves Ügyfél behozza a motorját, az általa észlelt problémákat a felvételi lapon rögzítjük.
- A motort sajna itt kell hagynia, mert a túljelenkezés miatt előjegyzést nem tudunk felvenni! Csak azt a mocit tudjuk betenni a sorba, amelyik már itt van! A sorrakerülés a telítettségünktől függ.
- A javításra behozott motort egy általunk kifejlesztett 108 pontból álló átvizsgálási módszer alapján az ”indexbúrától a motorblokkig” alaposan átvizsgáljuk.
- Az esetleges feltárt hibákról (melyek között ott vannak az Ügyfél által észleltek is és azok is, amelyekről nem is tud) egy részletes listát, azaz egy ”Javítási Árajánlat”-ot készítünk! Ebből megtudhatja, hogy pontosan mennyi időbe és mennyi pénzbe kerülne a talált hibák megjavítása!
- A Kedves Ügyfél érdekeit szem előtt tartva természetesen nem írunk ki ”ész nélkül” mindent cserére! A Javítási Árajánlatban több javítási verziót (javítás, bontott alkatrész, stb) is felkínálunk, továbbá a fontossági sorrendet is megjelöljük!
- Ez a Javítási Árajánlat a sorrakerülés másnapján ott lesz a Kedves Ügyfél postafiókjában vagy átveheti személyesen, ahogy számára jobban megfelel.
- A szerviz csak műszaki megkötéseket tesz. Ez azt jelenti, hogyha vannak olyan javítások, amelyeket külön-külön nem lehet vagy nincs értelme megcsinálni, akkor ezekre felhívja a Kedves Ügyfél figyelmét.
- Amennyiben a Kedves Ügyfél igényli, a talált hibákat akár egy laikus számára is érthető módon elmagyarázzuk.
Figyelem:
- Az átvizsgálás SEMMILYEN kötöttséget nem jelent!! A Kedves Ügyfél azt csináltat meg belőle, amit akar vagy akár semmit!!
- Az átvizsgálás ingyenes, csak akkor kell kifizetni ha a Kedves Ügyfél semmit nem kér belőle! Az átvizsgálás a díja 30 és 40.000 Ft között mozog, a hibafeltárás munkaigényétől függően.
- Ezt azért vezettük be, hogy lecsökkentsük a problémákat. Ugyanis, ha a szerviz saját anyagi felelősségére (ami azt jelenti, hogyha téved úgy kell neki…!) kiállít egy listát minden hibáról amit csak talált, akkor az Ügyfél az elérhető legnagyobb biztonságba kerül! Anyagi (és idő) lehetőségeinek ismeretében Ő maga választhatja ki, mi az amit kér! (akár semmit, nem gond!)
- A szerviz is rengeteget profitál ebből, mert bár sok plusszmunkával jár, de a súrlódási felületek csökkenésével az elégedett (és ezért visszatérő) Ügyfelek száma növekszik!
- Ennek eredménye, hogy a garanciális problémáink 2% alatt vannak, valamint, hogy az elégedett ügyfelek folyamatosan növekvő számának köszönhetően, műhelyünk szinte egész évben teljes kihasználtsággal üzemel!